loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 683 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

یک اپلیکیشن عالی در زمینه ویرایش تصویر و افکت گذاری برای پلتفرم های اندرویدی است که در پلی استور عرضه شده است. ویرایش تصاویر یکی از محبوب ترین کارایی‌ های موبایل‌ های هوشمند است به طوری که هرکاربری حداقل یک بار کار با آن‌ ها را تجربه کرده است. به دلیل این محبوبیت بالا شاهد اپلیکیشن‌ های متعددی نیز در این زمینه بوده ایم که Candy Camera نیز نمونه ای دیگر، اما موفق از اپلیکیشن‌ های یاد شده است. توسط این برنامه لحظات ارزشمند را با سهولت و زیبایی بدون زحمت اعمال فیلترها ثبت کنید!

admin بازدید : 339 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد.

admin بازدید : 309 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinRAR را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

admin بازدید : 254 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Incomedia Website x5 نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

admin بازدید : 394 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

توجه: این نـرم افزار علاوه بر تمام معروفیتش دارای نواقصی همچون توقف دانـلود در 99% و همچنین دانلـود فایل ها به طور ناقص می باشد، همچنین به دلیل غیر رایگان بودن احتمال از کار افتادن کرک نیز وجود دارد پیشنهاد پی سی دانـلود به کاربران استفاده از نـرم افزار رایگان FlashGet می باشد. 

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.

admin بازدید : 233 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

admin بازدید : 221 سه شنبه 28 مهر 1394 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

admin بازدید : 303 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همراه ۴نسخه دیگر از ویندوز ۷ با آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۸.۱۰.۲۰۱۵، گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

|Windows 7 X86 X64 12in1 ESD en-US Oct 2015-Generation2|

admin بازدید : 256 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)

MacCleanse مجموعه ای از ابزارهای کاربردی و مفید می باشد که به شما کمک می کند تا کامپیوتر خود را پاکسازی کنید تا سالم و بدون مشکل بماند . تنها با چند کلیک ساده می تواند فایل های اضافی شما را برای همیشه پاک کند این فایل ها تنها هارد دیسک شما را اشغال کرده اند و هیچ کاربرد دیگری ندارد. این نرم افزار برای سیستم عامل مک طراحی و ساخته شده است.

admin بازدید : 256 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

admin بازدید : 277 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

Google Chrome 46.0.2490.71 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

 

 

قابلیت های مرورگر Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
admin بازدید : 238 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

Facebook Messenger اپ اختصاصی شبکه اجتماعی فیس بوک می باشد که به منظور ارسال پیام های متنی و صوتی برای این کاربران طراحی شده است. این کاربران می توانند بدون نیاز به اتصال شدن به نام کاربری خود در سایت فیس بوک با دوستان خود چت متنی کرده و با انها ارتباط خود را همه وقت حفظ نمایند. امکان وارد کردن ماطبین در دفترچه تلفن این برنامه و همچنین اضافه کردن مخاطبین در برنامه وجود خواهد داشت. چت های گروهی و تخصیص کنفرانس های گروهی از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 233 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

Camtasia Studio یک نرم افزار قدرتمند و کاربری برای سیستم عامل ویندوز است که به شما امکان تصویر برداری و ضبط فیلم های آموزشی جامع رو میدهد . این نرم افزار قدرتمند که یکی از شناخته ترین ابزار های ویرایش ویدیو هم حساب میرود توسط شرکت TechSmith ارائه شده و با قیمت کم به فروش میرسد .

Camtasia Studio از اکثر رایانه ها و لپ تاپ ها پشتیبانی کامل را دارد و با حجم مناسب ارائه شده . در طراحی این نرم افزار ابزار های بسیار زیادی همچون امکان اضافه کردن میتون و تصاویر و یا تغییرات حرفه ای صدا در آن گنجانده شده که همین امر باعث شده تا کاربران علاوه بر ضبط کننده ویدیو از آن به عنوان یک ویرایشگر قدرتمند نیز یاد کنند . آخرین نسخه نرم افزار را میتوانید با لینک مستقیم از سایت 11t دریافت نمایید .

admin بازدید : 1914 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۶ به همراه کرک معتبر برای استفاده دائمی منتشر شد. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. در کنار پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت یک نسخه‌ی آزمایشی از پیغام‌رسان اسکایپ برای کسب و کارها منتشر کرده است. این نسخه‌ی جدید اسکایپ، در حقیقت بعنوان جایگزینی برای Lync ارائه شده که تا پیش از این ابزار اصلی مایکروسافت برای ارتباطات سازمانی در نظر گرفته می‌شد. نسخه‌ی مخصوص کسب و کار اسکایپ شباهت بسیاری به نسخه‌ی مصرفی این برنامه دارد با این تفاوت که قابلیت ترکیب و ادغام مناسبی با برنامه‌های آفیس به کاربر ارائه می‌کند.

|نسخه نهایی، همراه کرک سالم و آموزش نصب|

admin بازدید : 413 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه سیستم عامل Windows 8.1

آخرین شاهکار غول نرم افزار ، مایکروسافت می باشد . پس از آنکه مایکروسافت نیز به دسته تولید کنندگان تبلت های هوشمند روی آورد و تبلت ویندوزی خود را با نام Surface Pro عرضه نمود ، ویندوز 8 را نیز برای این مدل از تبلت ها بهینه کرد و امکانات بسیاری به آن اضافه نمود . نسخه ابتدایی ویندوز 8.1 با بازگشت به منوی استارت همواره سعی در جلب رضایت کاربران در سراسر دنیا دارد . پس از آن که حذف دکمه ویندوز از گوشه سمت چپ به مزاج کاربران سازگار نبود مهندسین این شرکت این بار آن را در ویندوز 8.1 با ظاهری هماهنگ با مد مترو طراحی کردند .

admin بازدید : 323 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود مجموعه برنامه های هک WiFi برای اندروید

در این پکیج مجموعه پنج برنامه هک وای فای برای سیستم عامل اندروید آماده کردیم که کاملترین مجموعه در اینترنت هست و بسیاری این مجموعه رو به قیمت بالایی میفروشند.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 320 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

آیا شما هم نگران تمام شدن ترافیک اینترنت تان قبل از پایان دوره هستید؟ اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که از سرویس هایی که توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت اعمال میشود، استفاده می کنید و نگران تمام شدن ترافیک اینترنت تان قبل از پایان دوره هستید راه حل این مشکلات برنامه NetBalancer است. NetBalancer امکانات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بطور دقیق از چگونگی مصرف ترافیک و پهنای باند اینترنت خود مطلع شوید و برآن مدیریت دقیق اعمال کنید تا به بهترین شکل و به صورت بهینه از آن استفاده کنید. یکی از امکانات جالب توجه این نرم افزار، امکان تعیین تقدم برنامه ها برای استفاده از اینترنت است. با استفاده از این نرم افزار می توانید نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند را براساس میزان اهمیت آنها اولویت بندی کنید. به عنوان مثال به نرم افزار مرورگر خود درجه بالاتری بدهید تا با سرعت بیشتری صفحات اینترنتی را بارگذاری کنید. برای اولویت بندی نرم افزارها ۶ رتبه مختلف وجود دارد که می توانید به هر کدام از آنها اختصاص بدهید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید لیست برنامه هایی که به صورت مخفیانه اقدام به ارسال و دریافت اطلاعات از اینترنت میکنند را مشاهده کنید و جلوی آنها را بگیرید.

admin بازدید : 353 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

در نسخه جدید این نرم افزار نرم افزار XperiFirm هم گنجانده شده است به عبارت دیگر دوبرنامه XperiFirm  و Flashtool با هم ادغام شده اند و دیگر نیازی به نصب جداگانه هر دو نرم افزار نیست .بدون شک برنامه فلش تولز یکی از پرکاربرد ترین برنامه های جانبی در حوزه اسمارت فون های اکسپریا است که همه ما کم و بیش با آن سرکار داریم. قابلیت های فراوان این برنامه از جمله فلش رام رسمی ، باز و بسته کردن بوت لودر، نصب کرنل ، نصب درایور های گوشی و … باعث شده تا نیاز ما به این برنامه برای مدیریت دستگاه خود بیشتر از هر برنامه دیگری باشد.رم افزاری که یک مجموعه کامل برای مدیریت گوشی اکسپریا را در اختیار شما قرار داده است.

..::سازگاری کامل با تمامی گوشی های اکسپریا تازه منتشر شده ::..

admin بازدید : 249 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

آیا از تایپ کردن سخت و بسیار دشوار خسته شده اید ؟ آیا دوست داردی تا سرعت تایپ گوشی اندرویدی خودتان را تغییر داده و آن را بهبود بخشید ؟ بله درست است. اگر این طور است حتما ASUS Keyboard  را امتحان کنید. این کیبورد حرفه ای به شما کاربران عزیز اجازه می دهد تا سرعت تایپ در گوشی را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. فقط کافی است انگشتان خود را به سمت پایین بکشید و سپس به راحتی و با سرعت خیلی خوب تایپ نمایید. این صفحه کلید قادر است کلمات را تا حد ابتدایی برای شما پیش بینی نماید. برنامه قادر است حتی کلمات را تصحیح نماید. مثلا اگر شما کلمه ای را اشتباه تایپ کردید نگران نباشد ، زیرا می توانید در سریع ترین زمان ممکن آن کلمه مورد نظر را به صورت دلخواه اصلاح نمایید

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 521
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,441
  • بازدید ماه : 5,461
  • بازدید سال : 61,073
  • بازدید کلی : 2,222,658
  • کدهای اختصاصی