loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 685 سه شنبه 16 آذر 1395 نظرات (0)

همانند دیگر نسخه‌های این سری، Dead Rising 4 در نقشه‌ای بزرگ و یک‌پارچه و جهان‌باز دنبال می‌شود و پر از مغازه‌های مختلف، اسلحه‌های جورواجور و کارکترهایی است که در طول راه با آن‌ها رو به رو خواهید شد. یکی از تفاوت‌های بزرگی که این نسخه نسبت به نسخه‌های دیگر، مخصوصا اولین شماره Dead Rising دارد، این است که کل شهر و فروشگاهی که در آن بازی در جریان است کاملا حال و هوای کریسمس به خود گرفته و حتی اتفاقات و برخی از اسلحه‌های بازی جوری طراحی شده‌اند که کریسمس را با آن‌ها جشن بگیرید! یکی از مهم‌ترین تغییرات بازی حذف سیستم تایمر است که شما را در انجام بسیاری از کارها محدود می‌کرد. اما حالا با حذف این سیستم شما قادر هستید هر چقدر که دل‌تان می‌خواهد زامبی بکشید و با آن‌ها بازی کنید. البته شاید برای برخی از بازیکنان قدیمی این سری، حذف سیستم تایمر کمی ناراحت کننده به نظر برسد، چرا که این سیستم در مواقعی باعث جذابیت بازی می‌شد، اما خب آن بازیکنانی که عاشق وقت گذرانی با زامبی‌ها هستند از حذف این سیستم استقبال خواهند کرد.

 

 

admin بازدید : 576 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

بازی مهیج و پرطرفداری می باشد که نسخه جدید آن برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و طرفدارانش را بسیار خوشحال نموده است. شما در این بازی باید از مجموعه از نوارهای بالا رفته و با موتور خود مراحل مختلف بازی را به سپری کنید. نسل جدید این بازی دارای نوآوری های جدید و ویژگی های شگفت انگیزی می باشد که در نسخه جدید بازی کاملا نمود پیدا کرده است. مبارزه با دوستان خود در نسخه جدید بازی اضافه شده است که می توانید آن را به صورت آنلاین تجربه کنید. هم اکنون می توانید این بازی را به طور مستقیم به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت نمایید.

Trial Xtreme 4 1.9.1 Apk + Mod

admin بازدید : 377 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

بازی Minecraft: Story Mode هم مانند تمامی عناوین Telltale Games، داستان محور است و بازی تماما با انتخاب های بازیکنان به پیش می رود. اولین قسمت از آن در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود و سازندگان در بیانیه خود آورده اند: بازی Minecraft: Story Mode شخصیت های جدیدی را با مضامین آشنا ترکیب خواهد کرد و تمامی آنها، از موارد خلق شده توسط جامعه Minecraft بدست آمده است. بازی که همچنان بر روی نسل های آینده هم تاثیر می گذارد. در ادامه شما شاهد مهمترین نکات Minecraft: Story Mode هستید. Minecraft: Story mode یک عنوان داستانی است که توسط Telltale Games ساخته شده و در رابطه با بازی Minecraft می باشد. Mojang و Telltale با یکدیگر و جامعه بازیکنان همکاری دارند تا دنیای این بازی جدید،مشابه Minecraft باشد. سازندگان قصد ندارند که برای Steve، یک داستان “رسمی” بنویسند یا اینکه دنیای Minecraft را با ریز جزئیات شرح دهند.

Minecraft Story Mode Episode 2 PC-CODEX

 

admin بازدید : 1452 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

بازگشت شیطان مرده – Evil Dead Regeneration PC Game

| دانلود بازی بازگشت شیطان مرده – Evil Dead Regeneration برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه کامل بازی Evil Dead Regeneration |

| سال انتشار : ۲۰۰۵ | 

 

توضیحات بازی : Evil Dead Regeneration یکی دیگر از بازی های سبک اکشن است که توسط استودیو Cranky Pants Games طراحی و ساخته شده است و در سال ۲۰۰۵ کمپانی THQ آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است. احتمالا تا کنون فیلم های The Evil Dead را مشاهده کرده اید داستان این بازی از روی این فیلم نوشته شده است. کاراکتر اصلی این بازی Ash Williams است که به عقیده تمامی دکتر ها روانی است و او را در بیمارستان روانی ها بستری می کنند اما بعد از مدتی دکتر Reinhard به طور اتفاقی دفترچه خاطراتی را پیدا میکند و به حقیقت پی میبرد. Williams بعد این که میبیند مردگان در حال حرکت اند و وارد بیمارستان شده اند قصد دارد تا با کمک دکتر راهی برای متوقف کردن آن ها پیدا کند. گیم پلی و صداگذاری این بازی فوق العاده می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

admin بازدید : 382 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

Tales from the Borderlands Episode 5 PC-CODEX

|قسمت پنجم به صوت جداگانه Episode.5.Only-nosTEAM اضافه شد|

admin بازدید : 402 سه شنبه 28 مهر 1394 نظرات (0)

Sword Coast Legends نام یک بازی نقش‌آفرینی است که در «قلمروهای فراموش شده» از دنیای Dungeons & Dragons جریان دارد. این بازی توسط استودیو‌های ان اسپیس و دیجیتال اکستریمز ساخته می‌شود و قرار است علاوه بر رایانه‌های شخصی برای کنسول‌های نسل جدید هم منتشر شود. سازندگان Sword Coast Legends قصد دارند تا واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین تجربه به بازی‌های ماجراجویی رومیزی کلاسیک را در قالب یک بازی چندنفره‌ی همکاری پیاده‌سازی کنند. از ویژگی‌های برجسته‌ی Sword Coast Legends می‌توان به داستان پیچیده، گیم‌پلی بر مبنای هدایت یک گروه و تنوع دشمنان و مبارزات بازی اشاره کرد. جالب است بدانید که موسیقی‌های این بازی را اینون زر، آهنگساز برجسته‌ی مجموعه‌های Dragon Age و Fallout ساخته است. در بخش چندنفره‌ی بازی حداکثر تا ۴ بازیکن می‌توانند به صورت گروهی با یکدیگر به بازی بپردازند. همچنین بازی دارای ۵ نژاد و ۶ کلاس مختلف است که در آینده تعداد آنها افزایش نیز خواهد یافت. ضمن اینکه سازندگان قول داده‌اند که پس از انتشار Sword Coast Legends، محتواهای اضافی زیادی را برای بازی‌شان منتشر کنند.

Sword Coast Legends PC-CODEX

admin بازدید : 516 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

سایه موردور نسخه سال – Middle Earth Shadow of Mordor GOTY Edition PC Game

| دانلود بازی سایه موردور نسخه سال – Middle Earth Shadow of Mordor GOTY Edition برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BlackBox بازی Middle Earth Shadow of Mordor GOTY Edition |


توضیحات بازی : Middle Earth Shadow of Mordor یکی دیگر از بازی های سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Monolith Productions ساخته شده است و کمپانی مشهور WB Games که ناشر سه گانه معروف Batman هم بود برای کامپیوتر منتشر کرد سال گذشته نسخه اصلی و اولیه بازی سایه موردور منتشر شد که استقبال بی نظیری از این بازی شد که همین باعث انتخاب این بازی به عنوان بهترین بازی سال شد به همین جهت استودیو ذکر شده نسخه سال شامل تمایی DLC های این بازی را برای کامپیوتر منتشر کرد.داستان این بازی مربوط به وقایع دوران دوم یعنی ما بین The Hobbit و The Lord of the Rings رخ میدهد. Talion کاراکتر اصلی این بازی است که به همراه خانواده اش محاحظ دروازه سیاه است اما سائورون برای باز پس گیری موردور خانواده Talion را قتل عام میکند و ارتش خود را در آرامی تمام برای آغار دوران تاریک آماده میکند اما این را بدانید داستان این بازی با داستان کلی ارباب حلقه ها و مجموعه کتاب های جی آر آر تالکین تفاوت زیادی دارد اما داستان این بازی فوق العاده است و شما را با داستان زندگی سائورون ارباب موردور آشنا میکند. شما وظیفه دارید ارتش خود را جمع آوری کنید و در مقابل سائورون بایستید پیشنهاد میکنیم این بازی فوق االعاده زیبا را از دست ندهید….

admin بازدید : 216 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

Unkilled یک بازی و مهیج در سبک تیراندازی می باشد که قول بسیاری از طرفداران بازی های اندروید بهترین بازی اندروید در سبک کشتن زامبی ها می باشد. شما در این بازی باید به دنبال شیوع این بیماری در نیویورک باشید و نیروهای نظامی خود را به این اماکن در آمریکا بفرستید. پاکسازی این مناطق از وظایف مهم شما می باشد که می تواند مانع از شیوع بیشتر این بیماری نیز باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

admin بازدید : 295 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Tiny Troopers 2: Special Ops آندروید

در بازی Tiny Troopers 2: Special Ops سربازان کوچک بهتر از همیشه بازگشته‌اند! یونیفرم‌های جدید بر تن کرده و مجهز به آخرین سخت‌افزارهای نظامی، سربازان کوچک مشتاقند تا به میدان جنگ بازگردند!

در این بازی جرأت خود را محک بزنید و سربازان خود را در سه مأموریت ویژه هیجان‌انگیز به سوی پیروزی هدایت کنید.

admin بازدید : 300 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتر Metal Gear Solid V The Phantom Pain

بازی کامپیوتر Metal Gear Solid V The Phantom Pain متال گیر سالید ۵ : رنج شبح یکی دیگر از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط  Kojima Productions محصولات کوجیما و Hideo Kojima هیدئو کوجیما تولید و برای کامپیوتر منتشر شود . این یازدهمین بخش از مجموعه بازی رایانه‌ای متال گیر و اولین بازی در این سری است که بر مبنای دنیای آزاد ساخته شده است . ر‌خدادهای این قسمت بلافاصله بعد از نسخه  Metal Gear Solid : Peace Walker متال گیر سالید : صلح والکر خواهد بود همچنین برای ساخت این بازی از موتور Fox Engine استفاده شده است . داستان این نسخه از بازی با شخصیت بیگ باس دنبال می شود اما این بار او در دوران میانسالی است .

admin بازدید : 349 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 کامپیوتر

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2016 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . سرانجام رقیب همیشگی فیفا یعنی PES 2016 به طور رسمی در 20امین سالگرد سری بازی های PES معرفی شد و به تازگی توسط کمپانی سازنده به بازار عرضه شده است . در همان روز معرفی بازی , فهرستی از جزئیات و پیشرفت های اتفاق افتاده در این نسخه توسط کمپانی کونامی منتشر گردید که در ادامه می توانید مشاهده نمایید .

admin بازدید : 519 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

انتظار ها به سر رسید! پس از نمایش منحصر به فرد PES 2016 در Gamescom و کسب عنوان بهترین بازی ورزشی برای دومین سال متوالی، هم اکنون می توانید نسخه نهایی قابل بازی این عنوان را برای کنسول PS3 دانلود نمایید. با افزایش تعداد انیمیشن ها تا ۳ برابر نسخه ی قبلی، سرعت اجرای بازی به طرز قابل توجهی افزایش یافته و با بهبود هوش مصنوعی بازیکنان تیم خودی، اکنون PES 2016 سلطه جویانه ترین روند گیم پلی سالیان اخیر را ارائه می دهد.

Pro Evolution Soccer 2016 PS3-iMARS

 

admin بازدید : 322 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی جدید Hitman Sniper نام یکی دیگر از سری بازی های جذاب هیتمن است که به تازگی توسط کمپانی QUARE ENIX Ltd برای دیوایس های آیفون و اندروید منتشر شده است . در بازی Hitman Sniper که به صورت اکشن اجرا می شود ، شما نقش مامور شماره 47 که یک تک ایرانداز فوق حرفه ای است را بازی خواهید کرد . در این بازی ماموریتهایی مختلفی را باید اجرا کنید ، که هر کدام از آنها را به صورت حرفه ای و با تمرکز بالا باید سپری کنید . در بازی Hitman Sniper با جمع آوری صلاح های مختلف می توانید به دشمن حمله کنید با نشانه گیری دقیق و هدف دار آن ها را شکست دهید . بازی Hitman Sniper از گیم پلی قوی و گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد که کاربر برای مدت زیادی سرگرم خواهد کرد . این بازی هم اکنون در اپ استور و گوگلی پلی به قیمت 4.99$ عرضه شده است که می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . در بازی Hitman Sniper تمامی اهداف را نابود کنید ، سلاح جمع کنید و سرنخ ها را دنبال کرده و به سلاح های بزرگتر دست یابید .

admin بازدید : 327 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Reign Of Kings یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Code}{atch طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . نبرد برای زنده ماندن در جهان خشن قرون وسطی را تجربه کنید . شکار در حیات وحش ، به دست آوردن منابع ، ساخت ساز سلاح و زره پوش ها به منظور حفاظت از خود تنها بخشی از وظایف شماست . سعی کنید تا افراد خود را به دست آورده و …

admin بازدید : 252 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Cast of the Seven Godsends یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Raven Travel Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Merge Games و IV Productions برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Zaraaima امپراطور شیاطین , وارث سرزمین های Dareca را ربوده است . پادشاه Kandar برای نجات فرزندش از هفت خدایان کمک خواست . او برای آنکه بتواند فرزندش را نجان دهد , باید از 6 جهان جنگل های تاریک ، مرداب های لزج ، آسیاب شوم ، آتشفشان دوزخی ، کوه های برفی ، شهرهای طلایی و قلعه شیطانی عبور کند . هر کدام از جهان ها توسط موجودی پرقدرت محافظت می شود . برای آنکه بتوانید از تمامی مراحل با سربلندی عبور کنید پادشاه Kandar زره خدایان به همراه سلاح های مختلف و جادوهای عجیبو غریب اعطا می کند . آیا شما قادر به نجات پسر پادشاه خواهید شد ؟ آیا می توانید امپراطوری Dareca را به نابودی بکشانید ؟ حال باید وارد بازی شوید و ماجراجویی خود را آغاز کنید . گرافیک با دست طراحی شده 16 پیکسلی , کنترل آسان , شش جهان بسیار متفاوت , هفت مجموعه زره خدایان , 15 آیتم های مختلف پاداش برای افزایش قدرت , سی و پنج جادو و امکان استفاده از آنها در مبارزه , بیش از 50 دشمنان مختلف , چهار سطح دشواری , نبرد با دوازده جنگجو در انتهای مراحل و وجود تخم مرغ عید پاک برای اکتشاف تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

admin بازدید : 247 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

در بازی Zombie Run باید از دست زامبی ها فرار کنید ! دور و بر شما پر از زامبی است و کوچکترین اشتباهی باعث به دام افتادنتان می شود پس تا جایی میتوانید فرار کنید تا امتیاز کسب کنید و آن را در فیس بوک و … اشتراک بگذارید . هشت شخصیت جذاب ، گیم پلی سریع و آسان از مشخصات بازی Zombie Run میباشد . اگر از طرفدار های بازی دویدن میباشید این بازی را دانلود ها پیشنهاد میدهد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

admin بازدید : 324 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی Battlefield Hardline میدان نبرد تندرو یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و اول شخص است که توسط Visceral Games طراحی و ساخته شده به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . برخلاف نسخه های قبلی دیگر خبری از کمپانی DICE نیست و دیگر بر روی این روژه کار نمی کند . طبق گفته سازندگان بازی , سعی شده است تا این نسخه با سایر نسخه هایی که تا به امروز عرضه شده فرق بسیاری داشته باشد . در این بازی پلیر کنترل یکی از پلیس های حرفه ای میامی به نام Nick Mendoza را برعهده دارد و هدف آن دستگیری مجرمان و خلافکاران درجه یک است و تمرکز بیشتر بازی بر روی 9 میلیون کوکائینی است که توسط پلیس ضبط شده .

admin بازدید : 673 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

Battlefield Hardline PC-CPY

|نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۲۸.۶ گیگابایت به پست اضافه شد|

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 316
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,215
  • بازدید ماه : 5,235
  • بازدید سال : 60,847
  • بازدید کلی : 2,222,432
  • کدهای اختصاصی