loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 357 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

مسنجر Nimbuzz که برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است یک مسنجر می باشد که میتواند با اکانت های مختلف شما را به مسنجر متصل کند. بوسیله نرم افزار Nimbuzz میتوانید با اتصال به اینترنت با تمامی دوستانتان بصورت کاملا رایگان چت و گفتگو کنید. نرم افزار نیمباز قدرت ارسال پیام های ویدیویی را دارا می باشد و شما می توانید با سرعت بسیار بالا برای تمامی دوستان و آشنایانتان عکس، فیلم ارسال کنید. همچنین می توانید بوسیله نرم افزار Nimbuzz بصورت تکی و یا گروهی با دوستانتان گفتگوی متنی و صوتی داشته باشید. نرم افزار نیمباز از تمامی شبکه های اجتماعی پشتیبانی کرده و  مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

admin بازدید : 239 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Clash of Clans پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است، این بازی به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و استراتژی خاص بازی توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند و به سود بسیار بالایی هم دست یابد. در بازی به شما زمینی داده میشود که باید با ساخت خانه و ابزارهای دفاعی از حمله کاربران آنلاین دیگر جلوگیری کنید تا به پیروزی نرسند،‌ از طرفی شما باید سربازان خود را ساخته و به سمت قببله ها حمله کنید، امکان حمله به دو صورت مرحله ای و جستجوی آنلاین برای این بازی در نظر گرفته شده است! لیگ های مختلفی در بازی وجود دارد که با جمع آوری کاپ های بیشتر به مراحل بالا صعود میکنید،‌ Clash of Clans یک بازی کاملا اعتیاد آور است و میتواند نوعی وابستگی در شما ایجاد کند. ساخت و موفقیت در بازی همیشه میسر نیست چراکه در بعضی مواقع کمبود پول،‌ الکسیر و یا حمله هایی که به شما وارد میشود این فرآیند را سخت میکند. امکان ارتقاء سربازان،‌ ابزار آلات جنگی، نیروهای جادویی، منابع، دیوارها و ... در بازی بخوبی فراهم شده و هرچه به بالاتر صعود میکنید نیازمند هستید که سیستم و ابزارهای خود را ارتقاء دهید. همچنین با ساخت کلن و یا عضویت در کلن های مختلف همچون کلن های ایرانی میتوانید از دوستان خود طلب نیرو کرده و یا به آن ها کمک کنید. در قسمت Live Chat این بازی میتوانید با افراد آنلاین کشور خود و کشورهای همسایه و یا اعضای کلن خود چت کرده و از دیدگاه های آن ها با خبر شوید. Clash of Clans کاملترین بازی استراتژیک آنلاین است که توصیف آن در یک پست میسر نیست شما میتوانید آخرین ورژن این بازی را از اف دی ال دانلود کنید.
ایرانی های بسیاری در بازی کلش آف کلنز فعال هستند که بنده هم نمونه ای از آن ها هستم.

admin بازدید : 323 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

THE DEAD: Beginning v1.23 + Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا
خود را برای تجربه ترسناک ترین بازی اندرویدی آماده سازید!
نسخه معمولی + مود به صورت جداگانه

THE DEAD: Beginning یک بازی جدید با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Kedoo Entertainment در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی شما ر ا به مکان هایی واقعا ترسناک و متنوع برای از بین بردن زامبی ها دعوت می کند! شما باید با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید طیف گسترده ای زامبی ها را از بین ببرید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید! امواجی از دشمنان و زامبی های ترسناک به سمت شما حمله ور می شوند که شما باید با چاقو، تفنگ و دیگر سلاح های مختلف ان ها را نابود کنید و نگذارید که شما را از پای در آورند! اگر به بازی های اکشن زامبی و ترسناک علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

admin بازدید : 251 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

Telegram v3.2.4 – جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام مخصوص آندروید !
آپدیت  جدید 17 مهرماه 1394

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا 200 نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1 گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید :

* امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر 200 نفر

* امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر 1000 مگابایت (1 گیگ)

* ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر

* دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!

* در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر

* 100 درصد رایگان (برخلاف مسنجرهایی همچون واتس آپ که پس از مدتی باید هزینه ای پرداخت شود)

اپلیکیشن Telegram با ده ها هزار دانلود از مارکت اندروید دارای امتیاز 4.1 از 5.0 می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید آ نرا با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.2.4:

* برای این نسخه سازنده تغییراتی ذکر نکرده است.

 

دانلود Telegram - مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید - جدید و رایگان

 

 

 

 

admin بازدید : 368 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (1)

WhatsApp Messenger v2.12.325 – جدیدترین و آخرین نسخه ی مسنجر معروف “واتس آپ” برای اندروید

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم . با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید . انواع قابلیت های مختلف در مسنجر واتس اپ برای ارتباط شما با مخاطبینتان در سراسر جهان فراهم شده است و شما می توانید به مدت 1 سال به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید. پس از استفاده ی 1 ساله از این مسنجر و تمام شدن موعد رایگان بودنش ؛ شما می توانید با پرداخت حدود 3 هزار تومان برای 1 سال آن را تمدید نمایید ؛ از طرفی امکان تمدید رایگان برنامه نیز وجود دارد که در انجمن سایت آموزش داده شده است.

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger اندروید :

* دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا

* امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره

* امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل

* امکان بلوکه کردن مخاطب خاص

* امکان به اشتراک گذاری مکان شما

* ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل

* استفاده ی ناچیز از اینترنت

از ویژگی های این مسنجر می توان ارسال پیامک رایگان و دارا بودن محیط کاربری آسان را نام برد . آخرین نسخه ی WhatsApp Messenger را می توان با یک کلیک از فارسرویددریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v2.12.325:

* اضافه شدن تنظیمات اطلاع رسانی و mute برای هر چت
* مارک برای چت های خوانده شده و خوانده نشده
* اضافه شدن شکلک های جدید
* اضافه شدن پشتیبانی از زبان های Urdu و Bengali
* بهینه سازی برای مصرف کمتر داده
* رفع اشکالات مختلف برای بهبود عملکرد

 

WhatsApp Messenger For Android

 

admin بازدید : 524 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages v5.5.1 – جدیدترین ورژن مسنجر معروف و پرطرفدار [لـایـن] برای اندروید – آپدیت جدید September 2015

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در 24 ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! اپلیکیشن LINE در 42 کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و 101 میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

برخی از امکانات برنامه LINE: Free Calls & Messages اندروید :

* کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی

* ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان بدون هیچ محدودیت

* قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی

* برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر

* امکان برقراری تماس های ویدئویی باکیفیت با دوستان خود

* دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل

* شامل و دارا بودن انواع شکلک های بسیار زیبا برای بیان احساسات

* درا ابودن تابع جالب تایم لاین برای باخبر شدن شما از آپدیت صفحه دوستان

اپلیکیشن پرطرفدار LINE: Free Calls & Messages به صورت رایگان عرضه شده و ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v5.5.1:

* بهبود ویژگی های اصلی و رفع مشکلات

 

LINE: Free Calls & Messages - تماس و پیامک رایگان اندروید

 

 

 

توجه داشته باشید که : در انجمن تخصصی فارسروید نیز تاپیکی با عنوان “آموزش جامع مسنجر لاین” توسط دوست عزیزمون احمد آماده شده است که می توانید با کلیک برروی لینک زیر به صفحه مخصوص آن هدایت شوید :

admin بازدید : 249 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه ی مسنجر معروف و نام آشنای ویچت برای اندروید

WeChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از 200 میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از 18 زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v6.2.5.52 :

* اضافه شدن امکانات جدید و کاربردی دیگر

* بهبود عملکرد و بهینه سازی

 

WeChat Android

 

admin بازدید : 414 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود Clash of Clans – ورژن جدید بازی کلش آف کلنز، بازی بسیار مهیج استراتژیک و آنلاین جنگ قبیله ها برای اندروید

نسخه مود شده ۷.۲۰۰.۱۳ به صورت کاملا رایگان افزوده شد…

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

در بازی کلش آو کلنز وظیفه شماست که نیروهای خود را آموزش دهید و آن ها را برای جنگ آماده کنید و همچنین ساختمان ها و قلعه های دهکده را اصولی و مستحکم بسازید تا در هنگان حمله دشمن آمادگی کامل را داشته باشید.با نصب این بازی به زودی خواهید فهمید لغب اعتیادآورترین بازی استراتژیک اندرویدی کاملا مناسب این بازی است! شما با استراتژی و فکر جنگی خود باید توانایی خود را نشان دهید و با دیگر رقبای این بازی در دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و هیجانی وصف نشدنی را با گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 316
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,366
  • بازدید ماه : 5,386
  • بازدید سال : 60,998
  • بازدید کلی : 2,222,583
  • کدهای اختصاصی