loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 496 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

جدیدترین ای ام اس های خنده دار

 

 

اومدم خونه میخواستم لباسامو عوض کنم دیدم شلوارم خیسه
به داداشم میگم آب ریخته روی شلوار من؟؟
میگه نه پارچ آب ریخت روی زمین با شلوار تو خشک کردم 😐

DoostihaDoostihaDoostiha

ﺁقا میگن دخترا خنگن قبوول
همیشه روی مخ هستن قبوول
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺭﺍﯾﺶ ﻗﺎﺑﻞ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﻗﺒﻭﻭﻝ
ﺿﻌﯿﻔﻪ ﻫﺴﺘﻦ ﻗﺒﻭﻭﻭﻝ
ﺍﺯ ﺳﻮﺳﮏ ﻣﯿﺘﺮﺳﻦ ﻗﺒﻮﻭﻝ
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮐﻼ ﺍﯾﺮﺍﺩ ﺩﺍﺭﻥ ﻗﺒﻮﻭﻝ
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺑﺒﯿﻦ ﭘﺴﺮﺍ دیگه ﭼﻪ موجوداتی هستن
که ﭘﺪﺭ ﻣﺎﺩﺭﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺩﺭﺳﺖ میشه
دی جی برو آهنگ حامد پهههههلانه

DoostihaDoostihaDoostiha

مسابقه ی آوای انتظار شرکت کردم، اس ام اس اومده:
من بر عکس همه پشت خنده هام غمه، تو بر عکس منی….
1 ویولن و تنبک می زنی
2 راه می ری و سوت می زنی
3 شادی و غمگین می زنی
من 😐
محسن یگانه 😉
رییس سازمان سنجش 😲

DoostihaDoostihaDoostiha

شما یادتون نمیاد…
یکی از کاربردی ترین، قدیمی ترین و موثرترین روشهای همسریابی در ایران
تکچرخ زدن با موتور روبروی مدارس دخترانه بود …
100% جواب میداد! 😀

DoostihaDoostihaDoostiha

تو تلویزیون داشت یه پسر 18 ساله رو نشون میداد
که باباش نمایشگاه ماشیناشو کلأ زده به نامش
حدس بزنید من داشتم چکار میکردم…
داشتم با میخ داغ یه سوراخ به کمربندم اضافه میکردم
که امسال هم برام اندازه باشه

DoostihaDoostihaDoostiha

مرد باس وقتی میره خواستگاری بگه ممنون که تا الان ازش مراقبت کردین
خودم از این به بعد نوکرشم
مگه داریم؟
مگه میشه؟؟

DoostihaDoostihaDoostiha

پسر: دیگه خسته شدم باید از هم جدا شیم
دختر: چرا؟!!!!!
پسر: چون به چیزای مسخره گیر میدی سارا
دختر: من که سارا نیستم من الهامم
پسر: بفرما دیدی گفتم 😀
دختر 😐

DoostihaDoostihaDoostiha

دلام

اودافظ

نمیدونم یعنی چی از یه دختره کپی کردم

خیلیم لایک خورده بود 😐

DoostihaDoostihaDoostiha

ﻻﺍﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﭼﻘﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺰﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﻣﻠﺖ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺑﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﻣﯿﺰﺩ!!

DoostihaDoostihaDoostiha

به صورت خیلی تصـــــــادفی عکس یکی رو لایک کردم.

یه هفتس گیر داده چرا حرف دلتو نمی زنی!!! 😐

DoostihaDoostihaDoostiha

مجری: آخه آدم عاقل عاشق شکلات میشه؟
پسرعمه زا: آدم عاقل که عاشق نمیشه
مجری : ای کاش انقدر که عاشق شکلاتی، عاشق درسات میشدی
پسرعمه زا: من با درسام تریپ برادر و خواهری بستم

DoostihaDoostihaDoostiha

دختر همسایمون اسمش طلاست
تو نقره فروشی کار می کنه تازگیام رفته برنزه کرده…!!!
فک کنم آخرش با مسی ازدواج کنه
بچشم شکل استیلی بشه 😀

DoostihaDoostihaDoostiha

گروه در ایران!
کاظم: سلام خوبین؟
کاظم: کسی نیست؟
کاظم: مثل اینکه کسی نیست.من برم بخوابم.شبتون بخیر بای
3 دقیقه بعد…
نازنین: س
علی: سلام به روی ماهت!
مصطفی: سلام نازی جون!
قاسم: به به سلام نازنین خانوم خوبین؟
هومن: سلام جیگر بیا PV کارت دارم
ممد گل پسر: سلووووم نازنین خوبی؟
حسن: سلام نازنین اصل میدی؟
علیرضا: سلام نازنینم، خوبی
نازنین: من همون کاظمم هههههخخخ :))))))))

DoostihaDoostihaDoostiha

میگن سود آورترین شغل در آمریکا دندون پزشکی هست.
از بس ما مشت محکم بر دهان آمریکا میزنیم
بیچاره ها دندون سالم ندارن خب 😀

DoostihaDoostihaDoostiha

دیشب بعد توافق رفتم خرید
کلی جنس خریدم گفتم چقدر میشه؟
فروشنده گفت دو ریال!
هیچی دیگه پول خرد نداشتم
صد تومنی دادم، گفتم بقیه پول انعام!
بنده خدا فروشنده سکته کرد!

DoostihaDoostihaDoostiha

ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻡ …
ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﮏ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ!!!
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺁﺧﺮﺵ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ …؟!

DoostihaDoostihaDoostiha

دوستانی که میرن مسافرت آقا حواستون باشه
اول سانفرانسیسکو کفی گذاشتن موتور میگیرن
سر سه راه اول شیکاگو هم مامور وایساده 😐

DoostihaDoostihaDoostiha

سایت تفریحی گیل فان دات ای ار

DoostihaDoostihaDoostiha

دیدید توافق چه زود اثر کرد؟
ما هم مثل خارجیا شنبه یکشنبه تعطیلیم 😐

DoostihaDoostihaDoostiha

هفته ی پیش وارد یک رابطه عاشقانه شدم
متاسفانه کسی داخلش نبود خارج شدم 😐

DoostihaDoostihaDoostiha

توی این دوره زمونه پسری که ریش و سبیل نداره رو
نباید از دست داد والا، همشون شدن مثل داعش!

DoostihaDoostihaDoostiha

دقت کردین از اول سال “شنبه ها” دارن تلاش میکنن
ثابت کنن که خر نیستن؟
تازه این هفته یکشنبه هم داره بهشون کمک میکنه : )))

DoostihaDoostihaDoostiha

بابا بزرگم دیشب اومده کنارم نشسته سریع یکی زد پس کلم!
گفت انقدری که تو چرت و پرت مینویسی تو این شبکه ها،
اگر کتابی چیزی مطالعه میکردی الان دانشمند بودی!!!
گفتم شما از کجا میدونی؟ گفت من مهنازم!
همونی که عصر باهاش چت میکردی!!
مگه میشع!؟ O_O
مگه داریییییم؟!؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 511
  • بازدید امروز : 1,039
  • باردید دیروز : 1,604
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,043
  • بازدید ماه : 7,043
  • بازدید سال : 106,651
  • بازدید کلی : 2,268,236
  • کدهای اختصاصی