loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 238 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (1)

***

در گوشم میرقصد
صدای قدمهایت ….
بیا و نرو !

این شــعرهای کـوتـــاه
ارتفـــاع نبـــودن َت را
کــم نمیــکند
امــا
زخـــم های مـــرا
شـــاید مرهـــمی ..!

عـــــــبـــــور مـــــی کــــنــــی

عــــــبـــــور مــــی کــــنـــم

سَــــلـــام مــــی دَهـــم

جَــــــــــواب نــــمــــی دهــــی…!!۱

.

.

عـــــبــــــور مــــی کـــنـــی

مَـــبـــهـــوت مــی مـــانــم

رفـــتـــنـــت را نـــگـــاه مـــی کـــنـــم…

گـــاهـــی اوقـــات پـــــایـــــان دادن به

یــک رابـــطـــه ی عــــاشـــقـــانـــه ی بـــی ســـر انـــجـــام و بـــدون نـــتــیـــجــه ،

بـــهـــتـــر اســت از نــگـــه داشـــتــن رابــطــه ای کــه ،

در آن عـــشـــق ذره ذره بــه بـــی تـــفــاوتــی و گـــاهـــی تـــنـــفـــر تـــبـــدیــل بـــشــود !!!!!!

“دیــگـــر نـــمـــی تـــوانـــد کـــســـی مــثــل مــن پـــیـــدا کـــنـــد “

این جمله بسیار بی معنی و چرند است !

کسی که شمارا ترک یا اخراج کرده است ،

دنبال مثل شما نمیگردد !

واضح است…

اگر مثل شمارا میخواست که خودتان بودید

می گویند
تنها صداست که می ماند …
هر چه که می گویند
دروغ است
لعنتی !
صدایم کن
می بینی
تنها صداست
که ویرانم می کند !

این احساس زیبا و شگفت انگیز بر روی زمین عشق است
اما احساس دردناک و وحشتناک از دست دادن عشق است

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ ﺷﺐ ﻫﺎ
ﮐﻨﺎﺭ ﺣﻮﺽ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻢ ﻭ
ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ
ﻣﺎﻫﯽ ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ

پاییز فصل خوبی بود !
من و برگ درخت ها
به پابوست می آمدیم
حالا رفته ای و
من و درخت ها
کارمان فقط
اشک ریختن است …

تو بخواهی
زیر باران هم خشک می شوم !
باور نداری ، یک روز که باران بارید
از رفتن بگو …

تو هر بار که می روی
من دوباره عاشقت می شوم
نمی دانم
چرا باور نمی کنم که
رفتن ،
رفتن است …
نه آمدن !

تنها برای بدرقه ات آمده بودم
نگاه کنم
دست تکان بدهم
اشک بریزم
اما قطاری که بلیطش در کیف تو بود
مرا با خود برد …

پا به پا نکن
که بگویم سفر بخیر !
مجبور نیستی که بمانی
ولی نرو !

آخرش
به آخرش رسید
این رابطه !

نه گذاشت
نه برداشت !
تنها برید و رفت …

خوابم نمی برد …
هر طرف را نگاه می کنم نشسته ای
تو ماهیت تمام قرص های خواب را لکه دار می کنی !

همان جایی که هستی باش !
بگذار این بار
من عاشقت شوم …
می ترسم بیایی
و زود
بروی …!

به خاطرت
با همه قهر کردم !
حالا که رفته ای
و من شبیه تکه ابری تنها شده ام
نمی بارم
آرام آرام
دق می کنم !

به روز های سخت که رسید …
بسیار تفاوت داشت
آنکس که در روز های خوب با من
بسیار تفاهم داشت

چرا برنمیگردد؟
تادوباره باهم
بخندیم
گریه کنیم
و تو مرا مسخره منی
ودر آخرهم به هم بگوییم
که دوست داریم هم را…

بغض میکنم

زمانی که میدانم

قراراست برایت

خاطره شوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1394/07/26 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
ما یه انجمن عاشقانه داریم که یه مدت غیر فعال بوده و حالا توی همه بخش ها به کاربر فعال و مدیر نیاز داره. بخش هایی مثل شعر عاشقانه، دانلود موزیک، دانلود رمان، گالری عکس و ... هر چی که تو فکرشو بکنی!! اگر دوست داری حتما بیا به انجمن ما سری بزن و عضو بشو. میتونی همین پست های وبلاگت رو اونجا هم بذاری. با ذکر منبع و نام وبلاگت که هم به ما کمک کنی هم به خودت. یادت نره که اومدی به من پیام بدی.
راستی تا یادم نرفته بگم که به مدیران و کاربران فعال هم به صورت ماهانه جوایزی میدیم. جایزه ها شامل کارت شارژ، فلش مموری 8 و 16 گیگی و ... میشن.
اگر بیای خییییییلی خوشحال میشیم.
موفق باشی
http://meghnatees.net/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 156
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 483
  • آی پی دیروز : 325
  • بازدید امروز : 1,148
  • باردید دیروز : 863
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11,007
  • بازدید ماه : 11,007
  • بازدید سال : 110,615
  • بازدید کلی : 2,272,200
  • کدهای اختصاصی