loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 395 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

یه سوالی ذهنمو درگیر کرده،
چقدر طول میکشه که یه زرافه بالا بیاره!؟

چقدر طول میکشه که یه زرافه بالا بیاره!؟

 

2. قربون مادری که اگه 100 تا پریز خالی هم باشه  برا وصل کردن اتو گوشیِ تو رو از شارژ در می آره
…………………………………..
3. تا حالا به قیافه شترمرغ دقت کردین؟؟!!
یه جوری سریع و سر بالا چپ و راستشو نگاه میکنه انگار هافبک وسط بارسلوناست!
…………………………………..
4. سرزده رفتیم خونه یکی از آشناها
بچه صاحبخونه گفت:
عمو ما میدونستیم شما میاین خونمون
گفتم: عزیزم ازکجا می دونستین؟
جواب داد: مامانم چای آورد
تفاله چایی اومده بود روی استکان بابام
بابام گفت: الان یه خری میاد خونمون.
…………………………………..
5. منطق ایرانی دوحالت داره:
یا حق با منه، یا تو نمی فهمی که حق با منه!
…………………………………..
6. هیچ دقت کردین میوه های بهار و تابستون همه لختن یا لباس نازک تنشونه مثل توت فرنگی البالو گیلاس زرد آلو… اما میوه های زمستون کاپشن و اورکت پوشیدن مثل پرتقال و نارنگی، لا مصب کیوی لباس پشمی پوشیده انار هم که دیگه پالتو چرمی تنشه!
…………………………………..
7. یه روزی هم همه این بدبختیا تموم میشن و بدبختیای جدیدی شروع میشن!
بهتون قول میدم!!!
…………………………………..
8. ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻫﺎﻱ ﻓﺎﻣﻴﻞ ﻣﺎ ﺍﺻﻼ پسر ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭﻟﻲ ﻫﺮ ﺩﻓﻌﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﻴﺒﻴﻨﻪ ﻣﻴﮕﻪ:
ﺑﻪ ﺑﻪ عروسه ﺧﻮﺷﮕﻠﻢ، ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﻓﺎﺯﺵ ﭼﻴﻪ! ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ ﻣﻴﺨﻮﺍﺩ ﻣﻨﻮ ﺷﻜﻨﺠﻪ ﺭﻭﺣﻲ ﺑده!
…………………………………..
9. شنیدی که میگن هیچ جایی خونه آدم نمیشه…؟
حرف مفت میزنن… مورد داشتیم
رفته بودم هتل 5 ستاره…
به همین برکت حاضر نبودم برگردم…
با لگد انداختنم بیرون…
…………………………………..
10. پریروز دیدم پسر همسایمون، یه روزنامه چسبونده روی صفحه کیلومتر ماشینش بهش گفتم جریان این روزنامه چیه؟؟
یه جوابی داد که دو روز تو بیمارستان بستری شدم
گفت: میخوام این دوربینای توی جاده نفهمن سرعتم چند تاست!
…………………………………..
11. دیشب دستخط بچگی هامو بردم داروخونه،
دو بسته قرص سردرد بهم داد!! الکی مثلن
آخی..
قربون بچگیم برم!
دکتر بودمااا..!
…………………………………..
12. احساس خفگی میکنم!!
بغض گلویم را رها نمیکند!
عه لباسمو برعکس پوشیدم فکر کردم عاشق شدم!!
هیچی آقا حله. اعترافات باحال
…………………………………..
13. دوستان؛ ﮐﻤﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﻨﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺮﯾﻨﻪ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﻣﺎ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻫﺴﺖ!
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ی ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺑﺨﺮﻡ!
ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻓﻘﻂ ۲۰ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﺮﯾﺰﻩ ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺑﻢ، ﻗﻀﯿﻪ ﺣﻠﻪ!
خواهشا این پیام رو کپی کن تا به آرزوم برسم!
اگر خون آریایی تو رگاته کپی کن هم وطن!
…………………………………..
14. یک نصیحت از دکتر نیلجسیژوکستانیفیک…
دکتر نیلجسیژوکستانیفیک میگه: وقتی اینقدر تنبلی که اسم منو نمیخونی عمرا نصیحتت کنم …!
…………………………………..
15. ﺑﻌﺪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ ﮐﯽ ﺁﺏ ﻗﻠﯿﻮﻥ
ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﯾﻢ ؟
ﺷﺎﮔﺮﺩ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺫﻏﺎﻝ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻣﺮﺩﻩ …
ﺻﺎﺣﺐ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮنهﻫﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖ ﻗﺎﯾﻢ ﺷﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﮐﻪ
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ ‎(-:
…………………………………..
16. میگن توی جهنم ترتیب روزها اینجوریه:
✔ عصر جمعه.
✔ صبح شنبه.
✔ شب کنکور.
✔ عصر سیزده بدر.
✔ 31 شهریور.
✔ دوباره عصر جمعه.
راه توبه بازه دیگه خودتون میدونید…
…………………………………..
17. طرف سرصف توالت بود، یکی میاد میگه:
عمو میشه اول من برم، کارم سر پاییه
یارو میگه: حالا مگه قراره من بستری بشم!

…………………………………..

18. شما اینو چه جوری میخونین؟
LIFEISNOWHERE
اگر شما اونو life is no where خوندین، یعنی: زندگی هیچ کجا وجود ندارد
اگر شما اونو life is now here خوندین، یعنی: زندگی در همین لحظه جاریست
پس میشه گفت زندگی در واقع نحوه دید و نگرش ما به هر چیزیه
بیاین به زندگی از زاویه قشنگش نگاه کنیم
…………………………………..
19. شصت دست راستت رو بذار رو دکمه 7، حالا در همین حالت انگشت اشاره دست چپ تو بذار رو دکمه 3، خب الان 5 بار 2 رو بزن
حالا یاد گرفتی چجوری باید یه نفرو سر کار بذاری؟
…………………………………..
20. آخر ساله میخوام حلالیت بطلبم.
اگه خوبی از من دیدین که نظر لطفم بوده.
اگه بدی دیدین، میخواستین نبینین.
اگه با بعضی هاتون بد حرف زدم؛ کار خوبی کردم.
میخواستین بد حرف نزنین حقتون بوده.
اگه جواب پی ام ندادم لابد حال نداشتم.
همیشه حال نداشتم؛از این به بعدم همینــــه.
تازه به بعضیاتونم تو دلم فوش دادم.
مشکلیه؟؟!!
پیشاپیش سال نو مبارک

شوخی های جالب,شوخی جالب,شوخی خنده دار,اس ام اس های 94,اس ام اس های تبریک سال94,اس ام اس های طنز,اس ام اس های باحال,پیامک جالب,شوخی های شبکه های اجتماعی,

…………………………………..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 510
  • آی پی دیروز : 325
  • بازدید امروز : 1,777
  • باردید دیروز : 863
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11,636
  • بازدید ماه : 11,636
  • بازدید سال : 111,244
  • بازدید کلی : 2,272,829
  • کدهای اختصاصی