loading...
فانونه , جوک , اس ام اس , عکس , کلیپ , فیلم , دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 578 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

 

رضا رشید پور در یکی از گروه های تلگرام به ادعای آزاده نامداری در خصوص علت طلاق از فرزاد حسنی و عکس کتک خوردن آزاده نامداری نوشت .

به گزارش سایت تفریحی سی ام سی رضا رشید پور نوشت:

سلام دوستان عزیزم. سال نو مبارک. شرمنده از بابت تاخیر در عرض تبریک. سفر هستم. جای شما خالی. الان بعد از چهار روز تلگرام رو چک کردم و از دیدن عکس آزاده نامداری شوک شدم.

من بیش از ده ساعت با ایشون در مورد انتشار این عکس و یک سری مستندات فوق محرمانه دیگه صحبت کرده بودم. به من قول داده بودن که این کارو نکنن. حتما اتفاق مهمی افتاده که زدن زیر قولشون. من خیلی از ایران دورم و دسترسی بهشون ندارم. فقط خواهش میکنم که اصلا قضاوت نکنید. ماجرا خیلی خیلییییییی پیچیده س. باید فضارو آروم کرد. وگرنه فاجعه ای در راه خواهد بود…

 

کتک خوردن آزاده نامداری , آزاده نامداری در اینستاگرام , خبر فوری , اخبار جدید , رضا رششید پور , واکنش رضا رشیدپور در باره آزاده نامداری , آزاده نامداری و فرزاد حسنی , فرزاد حسنی , خبر روز , اخبار بازیگران

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1555
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 589
  • آی پی دیروز : 325
  • بازدید امروز : 3,617
  • باردید دیروز : 863
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 13,476
  • بازدید ماه : 13,476
  • بازدید سال : 113,084
  • بازدید کلی : 2,274,669
  • کدهای اختصاصی